P
imasz . Inspiráló . Nőies

FlickR

PIN magazin

hétfő, március 18

Kirakós kocka



Ajándékötlet 

Color-tape-decor


 |  ami kell hozzá  | 
9 db fa kocka (kreatív hobby bolt)
POSCA filctoll (borarti.hu)
dekortapasz (coloring tape)
sniccer
cellux



Natúr fa kockákból készíthetünk óvodás korú gyerekeknek kirakós játékot. Szuper egyszerű és egyedi ajándék ötlet a sok csokinyuszi mellé.
Dekortapaszokból nagyon egyszerűen és mutatósan lehet képeket készíteni. A rizspapír alapanyagú szalag kiválóan alkalmas mindenféle felület dekorálására. Kiválasztottam a színeket, megterveztem a motívumokat és felragasztottam az egész képet, de elötte celluxszal körberagasztottam a 3 x 3db  fa kockát, így nem mozdulnak el. 
Miután elkészültem vele, sniccerrel szétválasztom a kockák mentén a mintát és következhet is a következő oldal. 
Több fajta technikát választottam így változatosabb és a kicsik jobban el tudják különíteni a képeket. 
Filctollal felrajzoltam egy másik grafikát hasonló módon mint az előzőt, hogy ne essenek szét a kockák. Mind az összes oldalt kipingáltam, összeragasztottam, ezután már csak egy szép csomagolás és mehet a bokor aljába.